vrijdag 28 oktober 2016

JAN VAN SPAENDONCK, 1925-2016


11 opmerkingen:

Hans Valk zei

Gecondoleerd, Jan-Paul.

Daniël zei

Gecondoleerd.

janneman zei

Sterkte voor jullie allemaal

Odile zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Odile zei

Beste Jan Paul.
Van de week zag ik het overlijdensbericht van je vader in de Volkskrant. Ik wil jou en je broers en zus veel sterkte wensen met dit verlies.
Odile Verberkmoes (uit een ver verleden)

Jan-Paul van Spaendonck zei

Beste Odile,

dankjewel! We hebben nog geprobeerd om het adres va je moeder te achterhalen, maar eerlijk gezegd weet ik niet meer of dat gelukt is....

Odile zei

ik denk dat ze een kaart erg op prijs zou stellen. Heb je mailadres, dan mail ik je haar adres even.

Jan-Paul van Spaendonck zei

jpvanspaendonck@gmail.com

Odile zei

gestuurd

Coen van Loon zei

Gecondoleerd, Jan Paul.
Wat een mooi en eerlijk blog over de uitvaart van je vader en de dwarse pastor!
Veel sterkte,
Coen

Daniël zei

Inderdaad een mooie en eerlijke blog.

Jan-Paul, ik wens jou en je naasten veel sterkte.
Mijn eerste reactie is wat kortaf, omdat woorden mij tekort schoten (en dat eigenlijk nog steeds doen).
Voor mij als buitenstaander, als meelevend lezer van je blog, kwam het bericht zeer onverwacht.